M3 Tutkimuspaneeli

M3 Tutkimuspaneeli
Liity tutkimuspaneeliimme klikkaamalla banneria!

maanantai 14. joulukuuta 2015

Kysely: Raha ratkaisee ostoksilla

Suomalaiset ovat hintatietoisia kuluttajia selviää Tavarataloketju Hong Kongin teettämässä kyselytutkimuksessa, joka toteutettiin syyskuussa 2015 markkinatutkimusyhtiö M3 Research Oy:n internet-paneelissa. Kyselytutkimuksen kohderyhmänä olivat 18–74-vuotiaat suomalaiset ja siihen vastasi yli 1 000 ihmistä.

Hinnan jälkeen seuraavaksi tärkeimpiä ostopaikan valintakriteereitä ovat kaupan sijainti kulkureitin varrella (15 prosenttia vastaajista) sekä tuotevalikoiman laajuus (14 prosenttia vastaajista).

Tutustu tarkemmin tuloksiin esimerkiksi seuraavasta linkistä:

http://www.ksml.fi/uutiset/talous/raha-ratkaisee-ostoksilla-lamppujen-polttimoiden-hinnat-kismittavat-kuluttajia/2187892

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti